A+ A A-

Într-un concept unic, Roman Value Centre și-a deschis porțile. Clienții au la dispoziție peste 50 de spații comerciale

mall roman value centre 1Locuitorii din Roman sărbătoresc astăzi inaugurarea Roman Value Centre, cea mai modernă destinație de shopping și petrecere a timpului liber din oraș, proiect dezvoltat de Prime Kapital, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România. Proiectul Roman Value Centre găzduiește o ofertă generoasă de peste 50 de spații comerciale pentru toate categoriile de vârstă și interese, pe o suprafață închiriabilă de aproximativ 20.000 metri pătrați. Totodată, centrul comercial, care include un hipermarket, o galerie comercială și spații de tip strip mall, va deservi peste 160.000 de locuitori atât din municipiul Roman, cât și din localitățile din împrejurimi, generând peste 600 locuri de muncă. mall roman value centre 2

Marcăm astăzi inaugurarea Roman Value Centre, un centru comercial de care suntem extrem de mândri și care este un proiect de referință pentru Prime Kapital, atât din punct de vedere al designului, cât și a ofertei de cumpărături și divertisment. Decizia de a investi în municipiul Roman se datorează potențialului semnificativ al întregii regiuni și este o dovadă clară a angajamentului nostru de a dezvolta piața de retail din România. Suntem siguri că Roman Value Centre este centrul comercial de care se vor bucura toți locuitorii din Roman și din împrejurimi”, spune Lucian Pelepco, directorul centrului comercial Roman Value Centre.

mall roman value centre 3În urma acestei investiții, noul centru comercial își primește astăzi vizitatorii cu o ofertă generoasă de branduri de fashion și accesorii, servicii, beauty, articole sportive, tehnologie, home&deco, jucării și produse pentru copii. La Roman Value Centre, vizitatorii pot găsi un food court generos, cu un design unic pe piața de retail din România și experiențe culinare pentru toate gusturile, precum și opțiuni variate de divertisment, perfecte pentru petrecerea timpului liber alături de familie și prieteni.

Printre magazinele care își așteaptă clienții se numără branduri internaționale și naționale: Carrefour, C&A, Altex, JYSK, Pepco, Noriel, Deichmann, Takko, Hervis, CCC, DM, KFC, Dabo Donner, Spartan, Sensiblu, Vodafone, Animax, Benvenuti, Banca Transilvania, Arsis Vodafone, Telekom, Cador, Hoco, Simigeria Petru. Din dorința de a încuraja oportunitățile de business pe plan local, Roman Value Centre cuprinde și comercianți precum Anturaj Cafe, Dopo Poco, Lumea Copiilor, Brenda Boutique, Bijuteria Royal, Cu Sos, Pizza 21, Superstar, Coco Rinoo, Marco Baby, Bubble Wash, Grazie Mille, Kosarom. mall roman value centre 4

Alături de mix-ul de chiriași și de primul hipermarket Carrefour din oraș, unicitatea proiectului Roman Value Centre este dată și de conceptul unic de design exterior și interior, materialele de calitate superioară și dotările de ultimă generație, aliniate celor mai înalte standarde aplicate de Prime Kapital, dar și proximitatea centrului comercial față de nucleul orașului, accesul facil cu mijloacele de transport în comun și localizarea în apropierea drumului european E85.

Alături de brandurile inaugurate de Roman Value Centre, astăzi își deschide porțile și hipermarketul Carrefour, primul din oraș, cu o gamă de peste 40.000 de produse, o suprafață de vânzare de 4.300 de metri pătrați și 300 de angajați.

mall roman value centre 5„Carrefour Roman este hipermarketul romașcanilor, pentru că a fost gândit încă de la început ca răspuns la nevoile și profilul acestora: oameni care pun familia pe primul loc, care respectă tradițiile, dar sunt în pas și cu noile tehnologii. Am luat toate aceste lucruri și le-am pus la fundamentul Carrefour Roman, hipermarket cu o componentă gastronomică puternică, completată de inovație tehnologică și servicii care transformă experiența de cumpărături a romașcanilor. Ne bucurăm că am avut ocazia să lansăm Carrefour Roman în cel mai mare și modern centru comercial din oraș, alături de Prime Kapital”, spune Alexandru Bura, Director hipermarket Carrefour Roman.

Roman Value Centre este poziționat pe strada Mihai Viteazu, nr. 3, Roman, și pune la dispoziția clienților peste 700 de locuri de parcare ușor accesibile.mall roman value centre 6

Despre Prime Kapital

Prime Kapital este un dezvoltator, investitor și operator de active imobiliare integrate vertical, axat pe dezvoltarea de proprietăți comerciale în Europa Centrală și de Est. În portofoliul companiei sunt peste 20 de proiecte în țări precum Polonia, Bulgaria și România, care aduc o valoarea adăugată comunităților în care compania este prezentă.

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 322 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Botoşani, Brăila, Buzău, Focşani, Galaţi, Iași, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu şi Ploieşti pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

mall roman value centre 7Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

În aprilie 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 2 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru morcov și cartofi, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți

Comunicat de presă

Romanul Financiar

Copyright © 2013-2018 Pleiade 2012 Roman. Toate drepturile rezervate. Orice reproducere parțială sau integrală a conținutului acestui site se pedepsește conform legilor în vigoare.