










Marți, 16 iunie, conducerea Centrului Comercial Roman Value Centre a prezentat măsurile luate în vederea protejării sănătății clienților și respectarea normelor epidemiologice stabilite de autorități.

Directorul Centrului Comercial Roman Value Centre Lucian Pelepco a prezentați jurnaliștilor un circuit pe care un client îl va parcurge, în condiții de siguranță sanitară, atunci când face cumpărături de la magazinele din incinta Roman Value Centre.
Măsurile luate de conducerea Roman Value Centre sunt următoarele:
– Dezinfectarea periodică a spațiilor comune și suprafețelor cu grad ridicat de contact
– Instalarea dozatoarelor cu dezinfectant pentru mâini la intrare
– Înlocuirea săpunului din toalete cu săpun dezinfectant
– Verificarea temperaturii vizitatorilor la intrarea în centrul comercial
– Distribuirea măștilor de protecție la intrare
– Verificarea periodică a stării de sănătate a personalului
– Purtarea obligatorie a măștilor de protecție și respectarea normelor de igienă de către angajați
– Respectarea prevederilor legale cu privire la distanțarea socială de către agenții comerciali
– Aplicarea indicatoarelor de distanțare pentru asigurarea unei distanțe adecvate între persoane
– Comunicarea regulilor de sănătate și siguranță și a celor de distanțare socială semnalistică și anunțuri radio în incinta centrului comercial
La rândul lor chiriașii au implementat măsuri suplimentare de siguranță precum păstrarea unei distanțe minime la casele de marcat si accesul unui număr redus de cumpărători în același timp în magazine.

„Ultimele luni au adus multe provocări pentru noi ca oameni și profesioniști în rolul de a asigura cu bunuri și servicii zeci de comunități din România. Echipa noastră a studiat în detaliu cele mai eficiente modalități de a reduce riscurile de îmbolnăvire și le-a implementat, în timp record, în centrele comerciale. Avem mijloacele și produsele necesare pentru a acționa într-un mod responsabil în continuare și vă mulțumim pentru încredere” declară Gabriel Malanca, Asset Manager Prime Kapital.
Roman Value Centre dispune de un acces facil pedestru și auto și de spații de parcare in aer liber generoase. Datorită echipamentelor de control al fluxului de clienți se poate monitoriza în timp real numărul de vizitatori aflați simultan în același spațiu. Pentru că accesul în majoritatea magazinelor se realizează direct din parcare, fără a fi necesara parcurgerea unor zone comune închise majoritatea timpului petrecut de clienți în afara magazinelor este în aer liber.

„La intrare, clienții sunt termoscanați de la distanță cu aparatură performantă, iar dacă nu au măști, li se pune la dispoziție, gratuit, o mască.
Există și aparatura care numără clienții care intră la spațiile comerciale din interior, existând o limită de acces și o avertizare. Peste tot sunt amplasate panouri de înștiințare în privința măsurilor sanitare care trebuie respectate. Aparatele pentru dezinfectare din interior și de la grupurile sanitare sunt cu senzori pentru ca cei care vin la Roman Value Centre să nu atingă direct aparatele. Sunt organizate și fluxurile de afluire din incintă.
Clienții noștri sunt pe primul plan pentru noi și-i asigurăm că aici, la Roman Value Centre, pot face cumpărături în siguranță”, a precizat Lucian Pelepco, directorul Centrului Comercial Roman Value Centre.
Despre Prime Kapital
Prime Kapital este un dezvoltator, investitor și operator imobiliar, activ în Europa Centrală și de Est. Fondatorii afacerii activează în piața imobiliară din România și din regiune de mai bine de un deceniu și au o reputație neegalată cu privire la calitatea și sustenabilitatea pe termen lung a dezvoltărilor realizate. Prime Kapital are o prezență amplă pe piața din România și este integrat pe verticală, având o echipă de peste 200 de specialiști în domeniul imobiliar, ce îmbină competențe multi-disciplinare și acoperă întregul lanț valoric, specific dezvoltărilor imobiliare, de la achiziția, designul și construcția proiectelor, la închirierea, vânzarea și administrarea proprietăților.