A+ A A-

„BĂCĂNIE CU DICHIS” NE PREZINTĂ REȚETA SĂPTĂMÂNII

„BĂCĂNIE CU DICHIS” NE PREZINTĂ REȚETA SĂPTĂMÂNII

 

poza deschidere stire bacanie cu dichisMagazinul de produse naturiste BĂCĂNIE CU DICHIS vă va prezenta câte o rețetă culinară care se poate găti cu preparate care se găsesc în magazin.

Rețeta este sută la sută naturală și se poate realiza în bucătăria fiecăruia dintre noi, în situația în care dorim să mâncăm sănătos și natural.

BĂCĂNIE CU DICHIS vă așteaptă să gustați din produsele sută la sută naturale.

Rețeta Săptămânii – FALAFEL IZRAELIAN

Secretul unui FALAFEL bun este, alături de gustul specific aromat, textura granulată, crocantă în exterior şi mai pufoasă la interior.

Ingrediente:

-         500 grame boabe de năut, înmuiat peste noapte în apă

-         2 linguri de pătrunjel verde, tocat

-         4 căţei de usturoi

-         1 ceapă

-         3 linguri de făină

-         2 linguriţe chimion măcinat

-         2 linguriţe coriandru măcinat

-         1 linguriţă cardamom

-         2 linguriţe sare

-         1/2 linguriţă piper

-         1 linguriţă bicarbonat de sodiu (opțional)

Preparare:poza interior stire bacanie cu dichis

Lăsaţi năutul la înmuiat, în apă rece, peste noapte. Curăţaţi ceapa şi usturoiul şi tocaţi-le mare. Puneţi într-un mixer (tocător electric) boabele de năut scurse, ceapa, usturoiul, chimionul, coriandrul, cardamomul, pătrunjelul tocat și făina. Adăugaţi câteva linguri de apă şi mixaţi câte puţin până obţineţi o pastă granulată. Pentru a obține o textură granulată la interior, nu trebuie ținute prea mult ingredientele în robot. Dacă se face prea pastă, va fi prea apropiată de hummus.

Se adaugă bicarbonat de sodiu doar dacă doriți ca falafelul să fie și mai pufos.

Scoateţi şi amestecaţi amestecul cu mâna: trebuie să aibă consistenţa unei paste de mici – maleabil dar legat. Dacă e prea uscat, mai adăugaţi apă, dacă e prea moale, completaţi cu făină.

Potriviţi-l de sare şi piper. Lăsaţi amestecul la frigider pentru minim 2 ore înainte de prăjire. Faceţi biluţe mici rotunde – asemănătoare cu nişte perişoare – sau lunguieţe ca niște pârjoale. Prăjiţi în ulei bine încins. Scoateţi la scurs pe șervețel de hârtie. Serviţi cu cartofi prăjiți, cu sos tahini – pastă de susan- sau mujdei, iaurt cu usturoi şi mentă, etc.

Timp de pregătire: 30 minute. Timp de gătire: 30 minute. Porţii: 6

Falafelul galben se colorează adăugând 1 linguriţă de curcumă în amestec, cel verde adăugând multă verdeaţă (pătrunjel, coriandru) tocată.

Dacă atunci când le puneți la prăjit bilele se desfac, mai dați o dată amestecul prin robot. Pentru a rămâne legat, amestecul se pune la prăjit rece.

Copyright © 2013-2017 Pleiade 2012 Roman. Toate drepturile rezervate. Orice reproducere parțială sau integrală a conținutului acestui site se pedepsește conform legilor în vigoare.